logo_4_png

Jaki marketing dla nowej firmy.

Nowo powstająca kwiaciarnia w Bojanowie zgłosiła się do mnie z prośbą o pomoc jako doradca marketingowy.

Podjęta decyzja o nowej firmie generowała kolejne kroki, które zrealizowane w przemyślany sposób mogły pomóc firmie.

Jednym z pierwszych kroków było zaprojektowanie logotypu firmy, tak aby wszystkie materiały, którymi będzie się posługiwała firma były jednolite.

Pomysłem na projekt logo był efektem wielu rozmów z klientem na temat pomysłu na biznes, wyglądu miejsca kwiaciarni, pomysłem na strategię firmy. Efektem rozmów było zaprojektowanie 4 wzorów, opierających się w dużej mierze na wzorach kwiatowych. Zaproponowana stylistyka logotypu nawiązuje ściśle do pomysłu jaki ma właściciel na wizerunek firmy i produkty jakie będą oferowane.

Logo firmowe zostało automatycznie wykorzystane na materiałach marketingowych firmy i kolejnym krokiem było zaprojektowanie wizytówki.

Jak powstaje marka firmy ?

 

Marka firmy powstała automatycznie poprzez określenie nazwy firmy, zaprojektowanie znaku firmowego i posługiwanie się tym znakiem razem z informacjami o firmie. Jednym z kolejnych kroków było wykonanie pieczątki z logotypem firmy, tak aby każdy opuszczający kwiaciarnię produkt mógł być z emblematem firmy.

Pomysłem właściciela firmy jest znakowanie szarego papieru logotype, tak aby każdy kwiat opuszczający kwiaciarnię był markowany przez kwiaciarnię Kwitnący Salonik.

projektowanie_logo

logotyp firmowy dla kwiaciarni

Facebook zamiast strony internetowej.

 

W ramach doradztwa marketingowego zostało zaproponoane stworzenie profilu Facebook dla firmy zamiast wykonania strony internetowej. Powodem takiej propozycji przede wszystkim były mniejsze koszty ale i poznanie swoich klientów i dotarcie do nich w sposób najbardziej dla nich zadowalający.

Powstanie profilu na Facebook było dużym ułatwieniem w codziennej komunikacji z klientem. Możliwość informowania na bieżąco o zmianach, promocjach i ofercie firmy jest sporym ułatwieniem dla klientów i właścicielki firmy.

Kolejnym krokiem w rozwoju firmy będzie nowa responsywna strona interntowa z aktualizowaną galerią realizacji.

Efekt doradztwa marketingowego

 

Kwiaciarnia Kwitnący Salonik z Bojanowa od samego początku dba o swój wizerunek co zostało docenione przez pierwszych klientów, a efektem jest zwiększająca liczba zapytać i oferty stałej współpracy.