treści na strony internetowe

Treści na stronę internetową – wpływ na pozycjonowanie

Napisanie treści na strone internetową nie jest niczym innym jak reklamą Twojej firmy i oferty jaką chcesz zaprezentować.

Oczywiście często w praktyce oznacza to długie linijki tekstu, który napisałeś sam lub Twój zespół. Wg Ciebie są tam bardzo interesujące fakty z życia historii firmy i mnóstwo szczegółów dotyczących produktów….ale to nie sprzedaje.

Teksty umieszczane na stronie internetowej oczywiście muszą zawierać istotne elementy i słowa kluczowe, po których znajdzie Ciebie Klient. Nie oznacza to jednak, że tekst ma być napakowany słowami kluczowymi, wymienionymi po przecinkach. Ilość i trudność słów branżowych używanych w tekście również nie jest dobrym kierunkiem. Czy znasz kogoś kto lubi tych wymądrzających się i tych wszystko wiedzących ?

Tak jak podczas spotkania z klientem i próby przekonania go do Twojej oferty musisz być naturalny i rozmawiać z nim poprzez swoją stronę. Używanie zdań wielokrotnie złożonych zniechęca do poznania faktów dotyczących produktu czy zalet jakie posiada.

Chcąc przedstawić ofertę na stronie internetowej warto skorzystać z usług copywritera lub firmy, która napisze zachęcające teksty.

Przy pomocy dobrze napisanych treści możemy być pewni, że wyszukiwarka Google skorzysta z naszej „wiedzy” i pozwoli wywindować naszą witrynę internetową. Teksty zawierające wyznaczone słowa kluczowe napisane w interesujący sposób dla czytelnika dają lepsze efekty niż korzystanie z Google Adwords.

Najnowszym trendem, który rozwija się i jednocześnie zdobywa bardzo wielu zwolenników jest storytelling. Umiejętność opisywania produktów i zachęcania do ich poznania przy pomocy historii i budowania napięcia opowieściami. Na świecie jest kilku specjalistów będących świetnymi fachowcami, nic jednak nie stoi na przeszkodzie, żebyś i Ty stosował zasady storytellingu i wdrażał je na swoich witrynach interentowych i ofertach.

 

Zasady tworzenia dobrych tekstów na strony internetowe:

  • czytelność (zdania proste, krótkie)
  • używanie słów kluczowych (umiarkowana intensywność)
  • slang branżowy (z głową i bez przesady)
  • ciekawa historia
  • zwięzłość (nie wszystko interesuje klienta)
  • aktualizacja (dbanie o aktualizowanie tekstów, dodawanie nowych)

Zawsze pozostaje oczywiście możliwość skorzystania z oferty firmy zajmującej się tworzeniem tekstów i stron internetowych.

Jeśli chcesz poznać ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb skontaktuj się z nami. >> KONTAKT