Jak znaleźć niszę i zrozumieć klientów

Jak zrozumieć swoich klientów i dostosować swoją strategię?

Przewaga konkurencyjna jaką budują firmy i w jaki sposób pokazują swoje zalety w porównaniu z podobnymi lub takimi samymi produktami czy usługami, spowodowała jeszcze większą potrzebę na zrozumienie swoich klientów. Dzisiaj już wiemy, że niezbyt precyzyjne dopasowanie produktu do problemu klienta powoduje strzelanie z kuli armatniej do komara. Ciężko trafić, szanse są, sporo tych kul…

Jak pisać teksty sprzedażowe?

Jak szybko pisać teksty sprzedażowe? Jedna z najtrudniejszych rzeczy w sprzedaży swoich usług i produktów to opisanie ich. Jak bardzo trudnym zadaniem jest opisanie własnego produktu czy opisanie firmy, zastanowienie się dlaczego klient miałby być zainteresowany moją usługą.

Dobry marketing czy istnieje?

Biblioteka marketingowca Seth Godin „To jest marketing” to książka, którą moim zdaniem powinien przeczytać każdy. Osoba z doświadczeniem może nabrać nowego spojrzenia lub upewnić się. Osoba na początku drogi nauczy się spojrzenia na marketing.